utorak, 23. siječnja 2018.

Zovu je kraljica tame: Predivan model iz Sudana i danas trpi uvrede...

Manekenka porijeklom iz Sudana Nyakim Gatwech je djevojka izrazite ljepote. 
 
Nažalost, nailazi na veliki broj kritika zbog svoje boje kože. 
Dok veliki broj ljudi na njenim slikama vidi samo pozitivne stvari, ima i onih koji na njima pronalaze razlog za potpuno neopravdanu diskriminaciju.
koza1

A nedavno joj se desilo nešto što je mnoge zgrozilo...

Naime, nedavno joj je taksista predložio nešto krajnje čudno.
"Rekao je: "Nemoj da se ljutiš, ali zanima me da li bi posvetlila svoju kožu kada bi ti neko platio 10 hiljada dolara?".
"Nisam mogla ni da odreagujem na to sam počela da se glasno smejem, a on je rekao: "To onda znači ne", otkrila je manekenka.
koza2
Ona je svim kritičarima poručila:
"Zašto bi ikada izbijelila ovaj predivan melanin koji mi je Bog podario. Za mene je to blagoslov. Ne možete da vjerujete na kakva sve pitanja i komentare nailazim, i kako ljudi znaju da me gledaju zbog mog tena. Otkako sam doselila u SAD, stalno nailazim na takve stvari", istakla je.
Riješila je da svima pokaže da je suština ljepote u raznolikosti i da ih uveri da predrasude i diskriminacije zbog boje kože moraju da prestanu da važe.
Ovo su još neke od fotografija koje objavljuje na svom Instagram profilu.
koza4
koza5

Nema komentara:

Objavi komentar